• Imprimeix

Actuacions del CBPC

Actuacions del grup de treball del CBPC

 

Actualment, hi ha quatre grups de treball que desenvolupen els aspectes concrets de l'Acord del Codi de Bones Pràctiques Comercials (CBPC):

 

  • Millora de la percepció del consumidor, l'objectiu del qual és informar al consumidor sobre els productes agraris, especialment pel que fa a les seves característiques, propietats, període de producció, etc.
  • Millora de les pràctiques comercials, l'objectiu del qual és la millora de les relacions entre els diferents operadors de la cadena alimentària.
  • Anàlisi de mercats, l'objectiu del qual és produir informació sobre el funcionament dels diferents mercats agroalimentaris per tal d'aportar claredat i base documental als debats del CBPC. Anàlisi de dades estadístiques i identificació de problemes concrets de la cadena alimentària, i proposta d'actuacions per a solucionar-les.
  • Comunicació, l'objectiu del qual és dur a terme actuacions de comunicació amb objectius realitzables, a curt termini, amb missatges concrets, clars, i adreçats al consumidor.

De moment, s'han elaborat cinc cartells promocionals a aquest efecte:

  • Patata nova
  • Cirera
  • Pomes i peres
  • Préssec i nectarina
  • Clementina

Informació relacionada

S'ha elaborat un document que serveix de model per la formalització voluntària de les relacions comercials entre les diferents buales de la cadena alimentària.

 

Data d'actualització:  23.02.2018